Saptamana Modei este de fapt un ciclu de saptamani in care lumea dependenta de fashion face autostop-ul dintr-o capitala a modei in alta, urmarind cu aviditate tendintele lansate de catre designerii importanti, marcand astfel debutul colectiilor de Primavara – Vara 2018.

New York, Londra, Milano si Paris devin tinta fashion blogger-ilor, a influencer-ilor, a jurnalistilor si a vedetelor.

Anul acesta eu am ales sa merg la Milano. Imi plac brandurile italiene, sunt o clienta fidela a unora precum LiuJo, Furla sau Moschino si, bineinteles ca trag un ochi si la branduri precum Armani Privee, Cavalli, Valentino sau Dolce & Gabbana.

Milano devine un adevarat catwalk in aceasta Saptamana a Modei iar lumea se transpune instant in manechine vii pe strazile pietonale, in metrou sau in autobuze, etalandu-si tinute care de care mai sofisticate. Moda lansata de catre designerii consacrati sau de cei care fac parte din generatia young ajunge virala in doar cateva secunde iar comentariile pro si contra ating cote maxime de discutie intre protagonistii Instastories si Snapchats.

Pentru mine a fost o ocazie buna de a ma concentra pe spectacolul in sine, avand un front row la aceasta “Scala di Milano” in care decorul se schimba de la o prezentare la alta, fiecare designer punandu-si amprenta personala in povestea sa. Am simtit peste tot vibe-ul italian, atat de special, atat de #soperoni…

Astfel, am avut invitatie la cateva show-uri importante, gratie relatiilor bune cu prieteni influenti precum vedeta TV Anama Ferreira din Argentina sau famila Coman din Romania, cei care reprezinta brandurile Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli si Valentino in Romania.

Armani a realizat o colectie de exceptie, ramanand fidel femeii sofisticate, avand-o ca invitat special pe fermecatoarea Cate Blanchett, imaginea parfumului Si by Giorgio Armani.

Cavalli s-a lansat intr-o haina noua, cu o colectie total diferita sub bagheta creativa a noului Director de Creatie , englezul Paul Surridge cu care am avut ocazia sa vorbesc in culisele after show-ului.

La prezentarea Byblos am mers impreuna cu modelul si fashion influencer Clara Racz iar colectia a debordat de culoare, inovatie si indrazneala imprimeurilor, inspirandu-se din istoria samurailor.
Am descoperit branduri italiene precum Simonetta Ravizza si Dondup dar si designeri veniti de pe alte continente,marcandu-si debutul in Milano, capitala modei europene, precum August Getty, mostenitorul imperiului Getty.

O parte foarte importanta la Saptamana Modei este ‘street style-ul” adica tinutele abordate de catre influenceri., atat la prezentarile de moda cat si la after party-uri

Astfel, inainte de a pleca la Milano, am ales cu atentie tinutele de la Baneasa Shopping City din magazinele exclusive Liu Jo si Furla,de la Guess si Hispanitasro.

Ador hainele create de fratii Marchi pentru Liu Jo, considerand ca imi pun foarte bine in evidenta stilul, personalitatea si trasaturile. Calitatea produselor cat si versatilitatea lor sunt atuu-rile care m-au convins sa ma afisez la Milano in LiuJo!

Pentru alergatura dintr-un colt in altul al orasului dar pastrand o tinuta eleganta, am ales pantofii comozi si extrem de fancy de la www.hispanitas.ro.

Promovand stilul italian cu o istorie de 90 de ani in manufacturarea gentilor Furla, am avut ocazia sa admir noile modele ce vor aparea in Primavara-Vara anului 2018,la un eveniment extrem de elegant, o expozitie realizata la Palazzo Cusani. Multumesc Furla Romania pentru invitatie!

In concluzie, Saptamana Modei la MIlano este un must-see iar anul viitor tintesc la …Guess what? New York, Londra, poate chiar Paris!

Unic Brands: https://www.unicbrands.ro/
Hispanitas Romania: http://www.hispanitas.ro/

NICIUN COMENTARIU